روز و ساعت بازی استقلال سپاهان-راهبرد معاصر

روز و ساعت بازی استقلال سپاهان

حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر تیم های استقلال و سپاهان به مصاف یکدیگر می روند که روز و ساعت بازی استقلال سپاهان مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 10
کد خبر: ۷۷۰۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر روز و ساعت بازی استقلال سپاهان مشخص شد و تیم های استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند و این حساس ترین بازی لیگ برتر خواهد بود. بازی استقلال سپاهان روز شنبه ساعت 17:10 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

 

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر روز شنبه ساعت17:10  در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. میتوان گفت این بازی  فینال لیگ برتر است و به احتمال زیاد قهرمان نیم فصل را مشخص کرد.

سپاهان با محرم نودکیا سخت به دنبال پیروزی در این بازی است و استقلال هم با محمود فکری پس از حواشی هفته های اخیر به شدت دنبال سه امتیاز حساس این بازی است که همین امر می تواند بر زیبایی های بازی بزرگ هفته بیافزاید.

 

سیدصالحی: بازی استقلال و سپاهان ۶ امتیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی استقلال و سپاهان ۶ امتیاز دارد و هر کدام از دو تیم که به برتری برسند در نیم فصل رتبه اول را به خود اختصاص خواهند داد.

به گزارش فوتبالی وبه نقل از ایرنا، «سیدمهدی سیدصالحی» اظهار داشت: استقلال در خط حمله خود نفرات توانمندی را در اختیار دارد که می‌توانند مدافعان سپاهان اصفهان را به خط بیندازند.

وی افزود: مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری این توانایی را دارند دروازه سپاهان را باز کنند و من این اطمینان را دارم یکی از آنها گلزنی می‌کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی استقلال و سپاهان ۶ امتیاز دارد و هر کدام از دو تیم که به برتری برسند در نیم فصل رتبه اول را به خود اختصاص خواهند داد.

سیدصالحی  تصریح کرد: یکی از ایراداتی که به استقلال مطرح می‌شود نبود یک هافبک بازیساز در این تیم است، پس از جدایی علی کریمی این خلا هنوز برطرف نشده است.

وی تاکید کرد: محمود فکری باید تمرینات بیشتری را برای فاز دفاعی تیمش در نظر بگیرد، آنها نباید به راحتی حریف را در موقعیت گل قرار دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بهترین سیستم برای استقلال ۴ -۲-۳-۱ است  و باعث می‌شود که در تمامی پست‌ها توازن برخوردار باشد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز شنبه ساعت ۱۷ در اصفهان برگزار می‌شود.

 

کلمات کلیدی: سپاهان استقلال
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
چرت گفته پرسپولیس قهرمان نیم فصل میشه
تحلیل های برگزیده